Паважаныя бацькі!
C 02.10.2023 года ўстанова дашкольнай адукацыі рэалізоўвае наступныя платныя адукацыйныя паслугі:
"Дзіцячы фітнес"- кіраўнік фізічнага выхаваняя першай кваліфікацыйнай катэгорыі Нікалайчук Наталля Мікалаеўна, курсы ў г.Мінск у 2018 годзе. Маецца сертыфікат.
"LEGO-даследчык" -настаўнік-дэфектолаг Панасюк Ірына Сяргееўна. Курсы ў г. Мінск у 2020 годзе. Маецца сертыфікат.
"Інфарматыка без разеткі"- выхавальнік дашкольнай адукацыі Васілаке Марына Іванаўна.
Выманне з спецыфічных санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў
Раздзел Ш, г. 9 п. 86.
"Заняткі з дзецьмі ў рамках аказання дадатковых адукацыйных паслуг дапускаецца арганізоўваць не раней чым з сярэдняй групы (ад 4 да 5 гадоў). Працягласць занятка павінна быць ад 20 да 35 хвілін у адпаведнасці з узростам выхаванцаў.
Дадатковыя заняткі павінны праводзіцца не часцей двух разоў у тыдзень для выхаванцаў сярэдняй групы (ад 4 да 5 гадоў), трох разоў на тыдзень - для выхаванцаў старэйшай групы (ад 5 да 7 гадоў).
"ДЗІЦЯЧЫ ФІТНЕС"
Заняткі дзіцячым фітнесам будуюцца на аснове пастаўленых мэты і задач, спалучэнні разнастайных формаў, метадаў, спосабаў і сродкаў арганізацыі рухальнай актыўнасці дзяцей. У працэсе заняткаў дзіцячым фітнесам ўдасканальваюцца асноўныя віды рухаў, адбываецца ўзбагачэнне і назапашванне рухальнага вопыту, ажыццяўляецца прафілактыка такіх захворванняў як, плоскаступнёвасць і парушэнне паставы, умацоўваецца цягліцавы апарат, сардэчна – сасудзістая сістэма. На занятках прысутнічае нязмушаная абстаноўка, свабода руху. Магчымасць адступлення ад правілаў бясконцасць варыяцый са спартыўна-гульнявым абсталяваннем. Выкарыстанне разнастайных сродкаў стымулюе цікавасць дзяцей да рухальнай дзейнасці.
На працягу навучальнага года на занятках выкарыстоўваюцца розныя напрамкі дзіцячага фітнесу:
Рытмічная гімнастыка (аэробіка). Сістэматычнае развучванне з дзецьмі новых практыкаванняў з выкарыстаннем розных прадметаў, фізкультурнага інвентара, абсталявання забяспечвае добры цягліцавы тонус, будзе спрыяць выхаванню спрыту, сілы, вынослівасці, паляпшэнню паставы. На працягу навучальнага года выхаванцы, якія займаюцца дзіцячым фітнесам, дэманструюць вывучаныя комплексы: на восеньскім спартыўным свяце комплекс рытмічнай гімнастыкі з пластыкавымі мячамі (дзяўчынкі) і сілавы гімнастыкі з гантэлямі (хлопчыкі); на навагоднім ранішніку групавая Спартыўна-танцавальная кампазіцыя з гімнастычнымі палкамі; да Дня абаронцы Айчыны, спартыўна-танцавальная кампазіцыя з хлопчыкамі , а таксама гімнастычны нумар з абручамі з дзяўчынкамі. Развучваюцца элементы стэп-аэробікі.
Гульнявы стрэтчынг. На занятках «стрэтчынгам» выхаванцы ўключаюцца ў сюжэтна-ролевую гульню з дапамогай казачных сюжэтаў.
Фітбол-Гімнастыка. У працэсе заняткаў выкарыстоўваюцца такія практыкаванні, як «качелька», «вусень», «масток», «крэселка», «жаба», «конікі», «павучок», «пад'ёмны кран» і інш.
Усе яны спрыяюць набыццю рухальнага спрыту, каардынацыі руху і захаванню раўнавагі, умацаванню цягліц спіны і брушнога прэса, паляпшэнню функцыянавання сардэчна-сасудзістай і дыхальнай сістэм, фарміраванню складана і доўга выпрацоўваемага ў звычайных умовах навыку правільнай паставы.
"LEGO-ДАСЛЕДЧЫК"
Лега-тэхналогія-адна з вядомых і распаўсюджаных сёння адукацыйных сістэм, якая выкарыстоўвае мадэлі рэальнага свету і прадметна-гульнявую асяроддзе навучання і развіцця дзіцяці.
Навучаючыся гульні з Лега, дзеці праходзяць шлях ад простага да складанага. Прастата і будаўнічыя магчымасці арыгінальнага канструктара, дазваляюць дзецям убачыць мадэль, пабудаваную сваімі рукамі, якая выконвае пастаўленую педагогам задачу. А самае галоўнае - матэрыял і героі запатрабаваныя на дадзены дзень. Праз выкарыстанне канструктара можна рэалізаваць усе напрамкі развіцця: маўленчае, эстэтычнае, фізічнае, пазнавальнае, сацыяльна-маральнае і асобаснае развіццё .
Мэтай канструктарскай дзейнасці дзяцей з'яўляецца: развіццё канструктарскіх уменняў і навыкаў, творчых і моўных здольнасцей дзяцей, выхаванне асобы, здольнай самастойна ставіць перад сабой задачы і знаходзіць арыгінальныя спосабы рашэння.
Важнымі прынцыпамі пры навучанні ў гульні з "Лега" з'яўляюцца:
- паслядоўнасць і сістэматычнасць;
- улік узроставых асаблівасцей дзяцей;
- даступнасць і нагляднасць.
На занятках выкарыстоўваюцца розныя віды канструявання:
- канструяванне па ўзоры-калі ёсць гатовая мадэль таго, што трэба пабудаваць;
- канструяванне па інструкцыі - да канструктару прыкладаецца гатовая інструкцыя-схема, для зборкі мадэлі;
- канструяванне па ўмовах-вызначаем ўмовы, якім павінна адпавядаць пабудова, яе практычнае значэнне;
- канструяванне па задумцы, калі без якіх-небудзь знешніх абмежаванняў, ствараецца вобраз будучага збудаванні.
"Інфарматыка без разеткі"
Мэтай адукацыйнага праекта "Інфарматыка без разеткі " з'яўляецца падрыхтоўка дашкольнікаў да далейшага навучання ў галіне інфарматыкі, інжынерных і натуральных навук.
разгарнуць » / « згарнуць